GodMorgon Jessica

Jessica heter jag och har precis bestämmt mig för att börja blogga. Mestadels för min egen skull men det är såklart roligare att skriva om det finns folk som kanske vill läsa det.
 Tänkte börja med att tacka gud för det otroligt våriga vårvädret vi haft nu några dagar, men ångrade mig tvärt efter att ha kikat ut genom fönstret.. Jag är inte kristen, inte religös på något sätt alls faktiskt. Men ibland är det ju så att jag skyller på Gud när det går dåligt i mitt liv. Och ibland kanske jag tackar honom oxå, typ som när det är fint väder.

En snabb genomgång: Jag har hoppat studsmatta, cyklat över 2 mil samma dag, busringt till sängföretag och frågat om man får prov "pippa" deras sängar, ätit antibiotika, gråtit mig till sömns, pruttat inför folk, hånglat med en tjej,  haft löss, drömt mardrömmar, kört cross, misst någon jag älskar, vart på begravning, tappat min nya telefon i toaletten, slagit någon, blivit slagen, åkt frittfall på grönalund, bott i en husbåt, svimmat, färgat håret svart, ridit på en häst, eldat upp en dagbok, klippt mitt hår med en kökssax, gråtit till en film, blivit påkommen under sex, skolkat, fuskat på prov, ljugit om min ålder, matat en elefant, gjort bort mig på fyllan, varit med någon som då var otrogen, ätit 2 burkar med fiskbullar alldelles själv, haft en könssjukdom, skrattat så mycket att jag tappat luften, bränt mig när jag sloat solarium, blivit dumpad, blivit älskad, bråkat med polisen, aldrig åkt polisbil, pratat i telefonen i över 2 timmar,  sprängt ett par högtalare, varit på en festival, bajsat på en "bajamaja", spräckt läppen på min pojkvän, varit vaken i 2 dygn, ringt 112, kört trimmad moppe, ringt polisen och frågat om det är olagligt att suga av någon när denne kör bil, varit i Thailand, lagt på luren och skrikit mig hes, men jag kan fortfarande inte vissla...

Ha nu en underbar dag,
Kramar Jessica
Jag vill passa på att rekomendera denna hemsida


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha, vad roligt =D

2008-04-03 @ 16:39:21
URL: http://LaTess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0